Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

The Elder Scrolls V: Skyrim - nowe materiały graficzne i informacje
The Elder Scrolls V: Skyrim to bez wątpienia jeden z najbardziej obiecujących nadchodzących RPG-ów. Wszystkich czekających na niego miłośników cyklu zainteresować powinny nowe materiały graficzne oraz zestaw świeżych informacji na temat tego produkcji.

Przede wszystkim potwierdzono, że silnik graficzny wykorzystany w Skyrim wyposażony zostanie we wsparcie dla DirectX 11. Skutkiem tego będzie jednak głównie wzrost wydajności, ponieważ Bethesda nie zamierza szaleć i dodawać z tego powodu jakiś specjalnych efektów wyrastających ponad te, które znajdziemy w edycjach konsolowych. Natomiast dobrą nowiną jest fakt, że pliki z modami ponownie będą w formacie „.nif”. Innymi słowy, całość zaprojektowana zostanie tak, by fani posiadający doświadczenie w tworzeniu modyfikacji do poprzednich gier tego studia nie musieli się uczyć wszystkiego od zera ani tworzyć nowych narzędzi.

Ciekawie rozwiązany zostanie problem na przemieszczania się po rozległym świecie gry. Poza znanym z Oblivion systemem szybkiego podróżowania pojawią się także karety, które za odpowiednią opłatą zabiorą nas do któregokolwiek z miast na mapie. Ich zaletą będzie to, że pozwolą nam udać się również do tych metropolii, których jeszcze nie odwiedziliśmy.

Sporo osób narzekało, że w poprzedniej odsłonie cyklu poziom trudności automatycznie dostosowywał się do poziomu doświadczenia naszego bohatera. Skyrim nie porzuci tego rozwiązania, ale zostanie ono lepiej zaimplementowane i pojawią się miejsca, w których słaba postać sobie po prostu nie poradzi.

Jak już wiemy, centralną rolę w fabule odegrają tym razem smoki. Twórcy ujawnili, że choć część z nich pojawi się jedynie w określonych momentach kampanii, to jednocześnie sporo łuskowatych potworów poumieszczanych zostanie w świecie gry losowo. Pojawi się ponadto system rzemiosła i każdy archetyp (wojownik, mag i łotrzyk) będzie mógł zmieniać we właściwy sobie sposób charakterystyki przedmiotów. Autorzy obiecują również, że w trakcie naszych przygód natkniemy się na znacznie więcej unikalnych zestawów zbroi niż w Oblivion. Na koniec potwierdzono, że nie ma mowy o żadnym trybie multiplayer.

Źródło:
Wiktor "Adrian Werner" Ziółkowski - GRY-OnLine
Klemens
2011-04-02 19:53:55
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow